12 Weekse Spieropbouwprogramma

Je zit voor je gevoel tegen je 'plateau' aan, maar wilt nog sterker en/of gespierder worden.

Start vandaag en profiteer van de scherpe prijs van maar €825,-. De eerste proeftraining is gratis.

Mark Gerritsen

Gratis Proeftraining

12 Weekse Spieropbouwprogramma

Wil jij maximaal spiermassa opbouwen? Denk jij dat je tegen je plateau aan zit? Dan zijn wij er om jou te helpen. Door jaren ervaring te combineren met praktijk geschoolde Personal Trainers en de juiste achtergrond informatie, weten wij wat wel en niet werkt.

Bij Common Heroes weten wij zeker dat jij binnen 12 weken meer resultaat gaat boeken als het gaat om spiermassa opbouw.

In ons 12 weekse programma begeleiden wij jou 1 op 1, waardoor je niet zelf meer hoeft uit te zoeken wat wel en niet werkt en daardoor nog sterker en gespierder wordt. 

Wil jij de volgende zomer helemaal droog op het strand staan, waarbij je maximaal spiermassa hebt opgebouwd? Start dan vandaag nog met een gratis proeftraining.

5/5

”Wil je sterker worden, dan moet je hier zijn. Erg goede (persoonlijke) begeleiding en kennis van zaken. Helpen je ook nog naast het sporten op het gebied van voeding. Ik raad hen sterk aan!”

Arjan Weijer

Arjan Weijer

Wat doen wij anders dan de rest?

Wij nodigen jou uit om dit te ervaren.

Waarom Common Heroes?

Wij bieden 1-op-1 Personal Training met meer dan zeven Personal Trainer: er is altijd een trainer die gespecialiseerd is in jouw doelstelling.

Maximaal resultaat

Bij ons Common Heroes stappen we van de ‘traditionele’ manier van trainen af. Door training te krijgen van trainers uit de praktijk, behaal je maximaal resultaat.

Planmatig doelen behalen

Aan het begin van het traject wordt er een doelstelling gezet. Door een realistisch doel te stellen met je trainer zorg je voor maximaal resultaat.

Meten = Weten

Door te trainen met een Personal Trainer word je progressie continu bij gehouden. De kans dat je terugvalt is minder groot.

Spiermassa en droogtrainen

In het 12 weekse programma wordt aan de hand van een intake jouw doelstelling bepaald. Wat is haalbaar: meer spiermassa opbouwen of droogtrainen? 

Kan ik zelf ook trainen?

Ja! De Personal Trainer zorgt ervoor dat jij ook zelf aan de slag kan met je schema, waardoor de resultaten nog beter worden: sterker, gespierder en droger.

Energieker aan je dag beginnen?

Download dan ons gratis thuisschema

Thuisschema